E-mailmarketing

Home » E-mailmarketing
E-mailmarketing 2017-07-22T16:37:12+00:00

E-mailmarketing

Click to Business biedt op het gebied van e-mailmarketing diverse campagnes aan en kan dan ook op dit gebied veel voor u betekenen. dit geldt zowel voor de vormgeving van de e-mails/nieuwsbrieven, het schrijven van de content, het versturen van de e-mails/nieuwsbrieven als voor het verzamelen van e-mailadressen.
E-mailmarketing werkt natuurlijk het beste als deze gepersonaliseerd kan worden verstuurd. Rondmailen naar elk e-mailadres die bekend is bij u of  bij Click to Business is zinloos en bovendien sinds enige tijd nog strafbaar ook.

Toestemming van contactpersonen

Om gebruik te maken van de e-mailadressen waarbij nog geen toestemming is verkregen om deze toe te voegen aan het adressenbestand van uw website dient er voorafgaande aan een e-mailmarketingcampagne eerst toestemming te worden gevraagd aan de desbetreffende contactpersoon.
Click to Business heeft een netwerk van circa 60.000 e-mailadressen die allen van de eindbeslisser zijn en van bedrijven in het MKB Segment. Er wordt altijd gezorgd voor een nette mail waarin we expliciteit te vragen of wij de desbetreffende contactpersonen een volgende keer nogmaals mogen mailen. De mail gaat er met slechts 500 per week uit om zo de werkzaamheden te optimaliseren.

Vormgeving en het schrijven van content

Dankzij de vele conversieformulieren op de websites zal er al snel een bruikbaar e-mailbestand worden opgebouwd. Het creeeren van een mooie mail in  kost circa 129 euro per keer. Het advies is om 1 maand na de afronding te starten met de e-mailmarketing. De frequentie zal maximaal twee maal per maand zijn. Zo blijft het voor de ontvanger ook nog interessant om te ontvangen.

e-mailmarketing